diumenge, 7 de març del 2010

25 anys del Centre d'Estudis de L'Hospitalet

Amics i amigues del Centre d’Estudis, qui ho havia de dir, sembla que fos l’altre dia, però ja han passat 25 anys! Sóc soci de l’entitat des del primer dia, quan l’amic Jaume Botey em va explicar que volien muntar una entitat per tal d’aprofundir en el coneixement del nostre passat, analitzar i debatre els reptes del present i futur de la nostra ciutat, tot promovent un espai de recerca i de difusió.

Recordo el començament de l’entitat, la seva primera ubicació física, al pis del carrer Major 57; em va fer molta il•lusió aquell local, perquè jo hi vaig viure els primers vint-i-cinc anys de la meva vida, en aquella escala.

Cal dir que no he estat un soci actiu en el dia a dia de l’entitat, però sempre he procurat participar en totes les activitats que el CEL’H ha organitzat. Recordo especialment les jornades de normalització lingüística, les jornades d’associacionisme i les publicacions del i L’Hospitalet, lloc de memòria -on, gràcies a la bona feina dels autors, em vaig assabentar d’aspectes de la deportació del meu avi, que la meva família i jo desconeixíem.

Vint-i-cinc anys signifiquen molt per a la nostra entitat, i voldria aprofitar aquestes lletres per agrair l’esforç, la tenacitat i la tossuderia de totes aquelles persones que, al llarg d’aquests anys, amb el seu treball, han fet possible que es facin realitat tots els projectes que ha portat a terme el CEL’H.

Només em resta dir que continueu amb la bona feina que esteu fent i que, d’aquí a vint i cinc anys més, en tornem a parlar.

1 comentari:

  1. Hola Josep,
    El proper dijous 18 de març a l'Harmonia (19 hores)es fa la presentació del llibre "Tren correu 1104" sobre el Quico Sabater

    ResponElimina